2012-04-19

Mina nya hattar i MSA~

Har spelat en hel del idag. Blir bara mer och mer beroende!
Jag seriöst älskar spelet. Först hade jag bara det som ett litet tidsfördriv men sen blev det
till att jag spelade det mer och mer.
Är nu på Lever 51. - Helt sjukt. Ändå är det ett Facebook-spel? Tehe~
Gillar man MapleStory så borde man prova MapleStory Adventures. ^_^

Detta är mina nya hattar i MapleStory Adventures!;

Gillar mest den i mitten, Melon-hatten! :3
Hatten längst till vänster är en "Poop-hat". Påminner lite om Sukamon i Digimon?
Men nu ska jag spela vidare och se om jag kan Levla mera! I'm a Geek!~
Haha..!
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥