2012-04-09

2012年04月09日 - Finally!

Äntligen blev jag färdig med ägg-letandet i WoW och behölandes nu med 
ett nytt Mount och ett Pet.
Har samlat ägg i cirka tolv timmar, sex timmar igår och sex timmar idag.
Jag hade tyvärr inte turen med att få detta Mountet när jag loot:ade ägg. 
Utan fick samla på mig hela 500 Noblegarden Chocolate och köpa Mountet.
Kanin-Pet:et Spring Rabbit lyckades jag loot:a tillslut.
Hade jag inte gjort det så hade jag fått samla på mig ytterligare 
100 Noblegarden Chocolate och köpa den också. Slumpen som gör allt.

Så nu ska jag ta en pause ifrån spelandet lite och göra lite annat. 
Ska fortsätta med resten av QuestenEaster Event:et senare och samla på mig Achievements! ^_^

World of Warcraft bildbomb!:






Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥