2012-04-14

2012年04月14日 - Saturday!~

Förlåt för att det inte har blivit någon uppdatering av bloggen förrens nu.
Jag har bara tagit mig några timmar ledigt ifrån den för att jag kände att det behöver jag.
Igår kväll umgicks jag med Ange, Mikael och Josefin.
Vi åt gräddstuvad pyttipanna med ägg.
Kollade på Den sista dokusåpan, lyssnade på musik och åt popcorn.
Hade sjukt roligt, skrattade hela kvällen!
Klockan var kring ett på kvällen/natten när jag drog hemåt.
Sov till klockan tio idag och har spelat och kikat film sedan dess.
Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag. Har ingen lust med att bara sitta hemma.
Vill umgås med någon..
Får helt enkelt se vad resten av denna dagen har att erbjuda!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥