2012-04-17

2012年04月17日 - Godkväll!~

Kom hem för en timme sedan, har pratat i telefon hela tiden sedan jag kom hem.
Fick en trevlig pratstund och saker uträttade. Det känns mycket bättre nu!
Hela denna dagen är snart över.
Var på möte i förmiddags. Efter mötet träffade jag Lindha, vi var och hämtade Elias
på förskolan. På vägen dit så började det hagla som bara den!
Tycker att det ser ut som flingsalt. ^_^

Så kallt var det och det kändes så konstigt att solen kunde skina i ena sekunden
och nästa sekunden bara vräkte det ner.
Känns skönt att vara hemma nu.
Varma mig lite och gotta mig med en kopp tea.
Ska faktiskt gå och lägga mig snart och spendera resten av kvällen framför en film.
När jag kom hem nu så mötes jag av något mycket trevligt innanför min dörr.
Nämligen ett paket. I paketet låg mina favorit tidningar från Japan!
Visar er dem i morgon! ^_^
För nu ska jag göra mig i ordning och avsminka mig.
Godnatt och sov gott!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

1 kommentar:

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥