2012-04-12

TEA!~

Har på senaste tiden fått massa anonyma kommentarer ifrån en fjant som tror att
den är så mallig och duktig. Som ska försöka rätta mig på en "felstavning"..
Så det jag har att säga dig är!:

- Jag är fullkomligt medveten om att jag stavar "fel" till Te!
Jag har sagt många gånger att jag gillar den engelska stavningen, det är finare att stava
te med tea. Och du verkar inte vara så riktigt påläst.
Man kan stava "te" på många olika sätt. Te, Tea, The o.sv..
Sen en annan sak är att du är riktigt skrattretande som stalkar min blogg 24/7 och det ända du
kan skriva är att "du stavar fel på te!"..
Kom på något annat, eller hitta andra fel på mig i stället. Man kan börja undra om du ens
har ett liv som bara lägger ner din tid på att hitta "fel" hos mig.
Kolla på dina egna fel och sköt ditt istället!
Kan säga att jag har större ordförråd än vad du har. För det ENDA du kan är SVÄRORD!
Skaffa dig ett lexikon? ^^
Du skämmer bara ut dig själv. Se på dig själv hur dumt det ser ut.
Ett Anonymt Internettroll som inte har något annat för sig än att spamma min blogg
med onödigt ting? :3
Skaffa dig en hobby, eller en egen blogg.
Ha en bra kväll. Nu ska det drickas massa tea!~
Chu~
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

  1. asså jag har bara skrivit den ena kommentaren xD så det är fler än jag som försöker rätta dig verkar det som

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ljug lite till då.. eller lär dig att stå för det du säger.
      Sluta kommentera Anonymt. ;)
      Är antagligen en kompis till dig som har skrivit kommentarer också!
      Sluta stalka min blogg tack!
      Jag vet att jag är söt och du vill vara som jag ;D
      Ha en bra kväll och sov gott tjejen! ♥

      Radera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥