2012-04-13

2012年04月13日 - Fredagen den trettonde!~

Jag vaknade precis. Josefin sov här inatt och vi hade sjukt roligt igår kväll!
Hon är så speedad den tjejen och har i stort sätt samma humor som jag.
Josefin stack nyss (hon hade försovit sig, så hon fick skynda sig). Hon skulle till stallet
och sen ha besök ifrån Öland. - Tack Josefin för en rolig kväll, måste göras om knäppis!^^

Idag är det Fredagen den trettonde. (otursdagen)
Men jag har aldrig haft någon otur på Fredagen den trettonde. Det är vanligt att det finns några
som har detta som en turdag. Men Fredagen den trettonde har alltid kallats otursdagen.
Har fått förfrågningar alla redan om vad jag ska hitta på idag.
Johan smsade och frågade om jag ville komma över idag, men kan tyvärr inte
ta mig så "långt" idag, ikväll ska jag ha filmkväll med Ange när hon har slutat.
Kanske skulle vi kolla på Fredagen den trettonde-filmerna? ^_^
Nu ska jag fixa något att äta sen ska jag kolla lite mail och lite sådant.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥