2012-04-02

April April!~

Nu är det en ny månad, April.
Första April var igår, och som alla vet så är det den dagen man luras.
Jag lurade en hel del på Facebook faktiskt.
Rätt bra skämt faktiskt tyckte jag. Många gick ju på det. Haha ^_^
Fast skulle faktiskt inte kunna dra till Uppsala bara för att plugga.
Hade hellre pluggat i Lund i så fall.
Om jag skulle någon gång dra till Uppsala så skulle jag bara åkt dit när det är UppCon.
(En av Sveriges största asiatiska Konvent).
Men finns fler Konvent som är lite närmare. Men skulle absolut vilja besöka UppCon.
Det är så kul att träffa nya människor och jag hade velat Cosplaya!
Har faktiskt en "kostym" hemma som jag skulle ha Cosplayat i isåfall,
har visat upp den innan, fast i min gamla blogg och ni hittar inlägget >>|här!|<<.
Velat åka dit flera år men ekonomin har inte tillåtit det, och förra året så ville ingen av mina
vänner hänga med eller så hade de annat inbokat då. Vilket var synd.
Men finns fler tillfällen att få uppleva en Konvent fullt med människor som har
samma intressen som jag! För i min vänskapskrets just nu är det lite dåligt med sådana.

Nåja, på tal om April skämt så är det ganska vanligt att folk är så dryga och har dålig fantasi.
Vissa Killar drar ofta ett skämt om att de har blivit stoppade 
av Polisen och blivit av med körkortet.
Medan vissa Tjejer är fjantiga och luras och säger att de är gravida. Hur tråkiga? ^-^


Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥