2012-04-04

American Pie: Reunion~



Ikväll blir det bio med Lotta och Mimmi.
Vi ska se American Pie: Reunion. Skulle egentligen kolla på Titanic 3D, vilket jag hade
bestämt mig för att se för redan två år sedan om inte mer, då jag fick veta att den skulle
komma på bio i 3D år 2012. Den har premiär idag kl 17 här i Ronneby,
och anledningen för att de gör den i 3D och visar den på bio i år är för att det här nu gått
100 år sedan Titanic sjönk mot havsbotten.
Men jag ser fram emot bion ikväll fast vi ska se American Pie istället.
Den har också premiär idag!
Den är ju också bra och rolig! =)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥