2012-04-16

2012年04月16日 - !~

Hoppas att ni har sovit gott. Själv låg jag vaken ett tag för att jag kunde inte somna.
Vaknade vid nio, så 6 timmars sömn fick jag i alla fall. Känner mig ändå relativt utvilad.
Nu är det Måndag igen, ny vecka och nya äventyr!
Jag har inget speciellt inbokat idag, ska nog städa undan lite här hemma.
Köksbordet ser förj*vligt ut, fullt med massa reklamblad från förra veckan om inte två veckor tillbaka!?
Celines klor behövs klippas för att hon har klängt på mig hela natten och jag har massa rivmärken efter det.
Så det finns saker att göra.
Hade velat gå ut och gå en runda, helst tillsammans med någon för det blir mycket roligare.
Har en del "datorarbete" att göra också, planera in saker och så.
Ska ta mig en kopp tea nu och njuta av solen i mitt öppnade köksfönster!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

3 kommentarer:

  1. SVAR
    Hejsan :) Nu finns vinnaren uppe av dagens blogg! Kika in om det blev du och anmäl dig gärna till den nya tävlingen också ;) Du hittar den här: http://vadfanskajagheta.se/2012/april/mandag-dagens-blogg.html

    Kram!

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥