2012-04-15

2012年04月15日 - Sunday!~

Godkväll! Hoppas att ni har haft en härlig söndag.
Jag har spenderat den mesta tiden av denna dagen hemma hos Mikael och Ange.
Josefin var också där. Vi åt mat, kollade på film och lite sådant. Hel-trevligt!
Nu sitter jag hemma och ska strax ha lite kvällsmys med ansiktsmask och lite sådant.
På grund av att jag inte har varit hemma eller har haft tillgång till Internet så har jag
inte kunnat blogga något vidare idag. Men det är Söndag och det är då man ska ta det lugnt. Eh?
För övrigt så snurrar en hel del tankar i mitt huvud ikväll, eller rätta sagt så har 
det gjort det sedan igår kväll.
Tänker mycket på mina närmsta och käraste hur de har det, och det känns som om det
jag gör inte alltid räcker till, och att jag är feg och inte alltid vågar greppa taget om iPhone:n
och skicka iväg ett litet sms.. Kanske ska jag sluta oroa mig och göra lite annat?
Det är bara det att jag bryr mig så mycket och jag är så himla glad att jag har de jag har.
Så fina människor. Love you all. 
Nu ska jag mysa resten av kvällen!
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥