2012-04-05

Hemkommen!~


Kom precis hem ifrån stan. Har som sagt varit på bio.
Biosalen var full, fanns knappt någon plats ledig.
Filmen American Pie: Reunion som vi såg var bra. Riktigt rolig.
Filmen hade även sina sorliga stunder då det blev nästan helt tyst i biosalen, bortsett från att
man hörde en del snyftande.
Har man sätt alla de tidigare American Pie filmerna så förstår man mer av filmen och
så blir den genast mycket roligare!
Alla skrattade och jublade när Stifler dök upp i för första gången i filmen.
Antar att det är allas favorit. Han är ju galnast och roligast!
Jag rekommenderar filmen starkt!
Den får fem Cupcakes!~




Jag kollade på bion med Lotta. Mimmi kände inte för att hänga med, det var synd.
Nu måste jag krypa ner, ska upp tidigt i morgon bitti och åka bort ett par dagar.
Godnatt mina Cutiepies!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥