2012-04-06

2012年04月06日 - !~

Vaknade vid nio idag och haft problem med internet fram tills nu.
Igår var jag igen och det blev helt skandal igår, men vill inte prata om det.
Kom hem till Ronneby sent igår, egentligen var det planerat att jag skulle vara borta
ett par dagar men blev tyvärr inte så.
Lindha och Iyad kom och hämtade mig.. (De var inte så speciellt glada..)
Så när jag kom hem så funkade inte mitt internet och därför blev det inget bloggande igår kväll.
Ringde och väckte Zandra nästan. Ett på natten, hur trevligt? ;)
Vi snackade en stund tills vi bestämde oss för att lägga på. Jag var sjuk trött efter dagen.

Så nu sitter jag i myskläder och fixar tea vatten.
Ikväll blir det förhoppningsvis en mysig fredagskväll med film och gott med mina systrar.
Var ju en evighet sedan sist!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

  1. asså för helvete det stavas te, är du helt gone i hjärnan elr? o så måste jag tyvärr meddela dig om att du inte är en japan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym!
      "Te" kan stavas på många olika sätt.
      Som till exempel: Te, Tea och The!
      Jag stavar det på vilket sätt jag vill och nej jag är inte gone.
      Men det verkar du vara för att du vågar inte stå för vem du är!
      Kul att du lägger ner tid på ditt tråkiga liv på mig. ;)
      Mådde du bättre nu för att du trodde att du skulle vara elak när du skrev detta, har du haft en dålig dag och mår dåligt och måste "klanka ner" andra?
      Du verkar inte ha så stort ordförråd själv och var tvungen att svära.
      Dags att växa upp lite kanske och gå på svenska lektionerna i skolan?
      Och nej, jag har aldrig sagt att jag är Japan, jag är bara mycket intressead
      av Asiatisk kultur och har varit sedan jag varit liten och jag har stil.
      Men du verkar inte ha nått att visa att du är stolt över för att du kommenterar Anonymt. Så tragiskt, tycker faktiskt "synd" om dig.
      Jag föddes inte för andras skull och jag har intressen
      som du tydligen inte har. Skaffa dig en hobby, spela instrument eller något?
      Ha en fortsatt bra kväll! =)

      Radera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥