2012-04-29

The Tunnel (2011)~

Kom nyss hem. Har spenderat lördagskvällen hemma hos min bror med Ange
Mikael och David. Vi har kollat på filmer och druckit tea.
Första filmen vi såg hette The Tunnel.
Filmen påminner om Paranormal Activity och Paranormal Entity.
Den är som en dokumentär och utspelar sig i en gammal tunnel som användes som
skydd under andra världskriget.
Filmen är verklighetsbaserad!

Jag tycker att filmen var bra och spännande. Lite dryg i början, men en bit in i filmen så
blev det allt mer och mer spännande och läskigare!
Tycker att denna filmen är dubbelt så bättre än Paranormal-filmerna om jag får vara ärlig.
Jag rekommenderar filmen för er som tycker om Paranormal Activity och gärna vill
kolla på något läskigare!
Filmen får fyra Cupcakes!~



Efter vi hade sett The Tunnel så kollade vi på Fertile Ground (2011).
Den filmen var också bra.
Har inte så mycket att säga om den men den var otäck, blev rädd när jag skulle gå hem nu, 
kollade åt alla håll. Man borde nog inte se denna om man är gravid,
bara för att den är så otäck helt enkelt och handlar om en gravid kvinna bland annat..
Filmen får tre Cupcakes!~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥