2012-04-25

2012年04月25日 - Goodie!~

Godmiddag allihopa och hoppas att ni mår bra. 
Själv mår jag bra, allt känns mycket bättre nu.
Fick hem ett nytt sim-kort igår så nu kan jag nås på mobilen igen.
Är dock fortfarande utan min iPhone, men förhoppningsvis får jag en ny snart.
Blev ingen uppdatering igår. Hade verken tid eller lust då.
Umgicks med lite folk, vi grillade och hade allmänt trevligt.
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Vädret ute är inte så speciellt fint så att man har ingen lust att gå ut direkt.
Skönare att stanna inomhus och mysa i myskläder!
Har spelat MSA en stund nu.
Fick äntligen "Slime hat", borde ha fått den för längesedan, men fick den nu.
Det är slumpen som gör det! Men nu har jag den iallafall, äntligen! ^_^
Känner att jag har en del tråkigt "skitgöra" att göra här hemma men vet inte riktigt vilken ände
jag ska börja. Nu sover Celine också så det är kanske inte så snällt om jag startar
dammsugaren och väcker henne? Haha~
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥