2012-04-03

2012年04月03日 - !~

Har precis fått i mig en god frukost.
Vaniljtea och pannkakor! Yummi~
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Solen skiner ute och jag blir så sugen
på att gå ut och njuta av vädret. (Ska nog göra det?)
Ikväll ska jag tvätta mellan 19-23. Riktigt drygt.
Alltid sådana udda tider som man får här jag bor, för att det finns några som dubbelbokar
och tar de bästa tvätt-tiderna.
Men huvudsaken är att det finns tvätt-tider överhuvudtaget! ^_^
Fick detta smset nu i morse. Tycker att det är kul att folk har bra koll på mig om
vad jag tycker om. Kul att de har tanken på mig när de upplever dessa saker. 
Shopping och glam! *bling bling* - älskar det! 

Nu ska jag chilla en stund och se vad denna dagen har att erbjuda!
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥