2012-04-08

2012年04月08日 - !~

Hoppas att ni har sovit gott. Jag har sovit som en stock!
Vaknade vid ett (sent jag vet..) men det är Söndag idag, och då kan man sova lite längre.
Igår gick jag till Zandra. Vi hade en Gamingnight. Spelade en hel del.
Spelade World of Warcraft och MapleStory Adventures.
MSA kom äntligen tillbaka igår kväll, så glad blev jag. 
Passade på att levla lite. ^_^
Vi kollade på film igår också. Filmen vi såg heter Hur många lingon finns det i världen?
Jag vet att filmen är "gammal" men vi hade faktiskt inte sett den.
Tyckte att den var bra. Hade ett bra budskap tycker jag. Alla borde se den och förstå lite mer av livet.
Gick och la mig tio över fem i morse. Awesome~

Nu ska jag dricka Cappuccino och spela lite MSA efter det ska jag spela WoW.
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥