2012-04-16

The Sims Mood mouse.~

Jag är så svag för Internet-shopping och vill verkligen ha allt!
Hittade denna datamusen. (The Sims Mood mouse).
Den ändrar färg beroende på hur simmen mår (rött, gult och grönt). 
Verkligen ett måste för alla simsnördar där ute! Jag funderar starkt på att införskaffa mig en.  
Den fungerar till The Sims 3 (grundspelet, pryl- och expansionspaketen), 
kopplas bara in via USB och fungerar till PC. Finns att köpa på Cbiz och GAME.
För övrigt så behöver jag införskaffa mig en ny datormus snart.
Den som jag har nu börjar att ge sig.
Men jag har haft den i minst tre år nu!
Har för tillfället denna Rosa "Blingbling musen". ^_^
.

Kanske köpa en likadan denna gången också?
Den har ju hålt ett bra tag som sagt och den är värd priset.
Dessutom är den så himla snygg!
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥