2012-04-23

2012年04月23日 - Trött och sliten..~

Usch! Jag är helt slut. Det som hände nu i helgen tar kål på mig.
Ringt en massa samtal hit och dit och fått ha massa nummer och koder i huvudet.
Trotts att jag har sovit tillräckligt som jag brukar när jag sover ut så är jag fortfarande trött.
Det är hårt detta. Fast det inte låter som det så kan jag försäkra er om att det är tufft.
(är mycket annat som ligger bakom och är inblandat också!)
Förhoppningsvis så är det mesta löst snart och jag kan slappna av lite.

Vill passa på att tacka er mina fina bloggläsare för att ni är så söta och stöttar mig.
Tack för att ni berömmer mig och tycker om mig för den jag är och tycker om det jag gör.
Jag tycker om er också. Ni är en del av min vardag och jag är tacksam för att 
ni är så söta och snälla!
Tack för att ni har tålamod och för att ni lägger märke till min dåliga uppdatering 
och saknar uppdateringen som var innan. 
Jag hoppas också att ni förstår att jag gör så gott jag kan.

Nu ska jag koppla av lite. Hörs kanske senare ikväll!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

3 kommentarer:

  1. Sv; Sånna spel är roliga! ^^

    Åh blir så himla less på folk som stjäl från andra :( Himla tråkigt för dig att bli av med iphonen! Jag skulle bli så galet ledsen om någon tog min :(

    Hoppas allt löser sig för dig!

    Kram <3 /Hoshi

    SvaraRadera
  2. Vill du delta i veckans blogg hos asslatjejerna.se?
    Anmäl dig då här :) --> http://asslatjejerna.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-utsedd-och-en-ny-omgang.html

    SvaraRadera
  3. Himla fin blogg!
    Har du kanske lust med ett bloglovin-byte? :)

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥