2012-04-11

2012年04月11日 - Godnatt!~

Kom hem för en stund sedan.
Har varit iväg hela dagen nästan. Gjort lite ärenden i stan. 
Hälsat på pappa har jag också hunnit med, därav har det varit svårt att nå mig på mobilen idag.
Finns knappt någon teckning där pappa bor. Så nu vet ni det om ni har försökt att ringa mig.
Klockan är mycket nu och jag är helt slut efter denna dagen.
Ska krypa ner nu och starta en film tänkte jag.
Föresten så har jag haft besöksrekord på bloggen de två senaste dagarna. Så kul. ^_^
Märkte redan för några veckor sedan att antalet på besökarna har ökat per dag.
Men igår och idag så har det varit rekord! Så kul att ni finner min blogg intressant.
Godnatt alla cutiepies!
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥