2012-04-03

2012年04月03日 - Godkväll!~

Sitter just nu och väntar på att jag ska gå ner till tvättstugan.
Är i full gång med tvätten och är snart klar. Har gått runt i min Onepiece hela dagen
och bara myst. Massa koppar vaniljtea, jordgubbstea och pannkakor!~
Har även spammat er med en massa massa inlägg, tehe*~ ^_^ (Sorry.)
Så fort jag är klar med tvätten så ska jag spela lite MSA och sedan försöka att hinna
kolla klart på Love Hina.
Snart blir det till att dra ner till tvättstugan igen, klockan ringer om tio minuter.
Chu~



Follow Nanaki Kaw

1 kommentar:

  1. Sv; Ja visst är hon! ^^
    Åh tack så mycket! :3

    Kram <3 /Hoshi

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥