2012-04-19

2012年04月19日 - !~

Vaknade vid elva och har dragit mig i sängen en stund. Alltid lika skönt när man har tid för det.
Blev ingen mer uppdatering igår kväll. Jag hade en spelkväll som ni säkert förstod
när jag postade det förra inlägget. ^_^
Nu är det Torsdag, det är sjukt vad tiden går fort.
Vädret ute är dystert. Det är sjukt vad jag längtar det sommaren och värmen nu!
Ni kan väl gå och hämta den åt mig? Eh?
Hah~ Skojar bara!


Men nu blir det frukost och svara på en enkät som jag fick på posten igår.
Man kan vinna en iPhone om man deltar! ;D
Fast jag har redan en.. men kan ge bort den eller sälja den om jag vinner!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥