2012-04-29

Cozy Sundaynight!~

Blev nyss klar i badrummet. Har tagit mig ett långt och härligt bad.
Passade bra nu efter en hel vecka med massa stress, tankar och knasigheter!
Sitter just nu med en kopp tea och ansiktsmask.
Medan jag badade så lyssnade jag på skön musik. Lite Oriental-musik.
Tänkte dela med mig av den Spotify-listan som jag har fixat ihop. |七喜 Asian OrientalMusic~♥|
Just nu är den bara på 30 minuter men jag ska fixa så att den blir längre,
lyssna och njut sötnosar!~ 
Follow Nanaki Kaw

1 kommentar:

  1. SVAR
    Hej sötis :) Nu finns vinnaren uppe av dagens blogg! Kika in om det blev du och anmäl dig gärna till den nya tävlingen också ;) Du hittar den här: http://vadfanskajagheta.se/2012/may/tisdag-dagens-blogg.html
    Kram!

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥