2012-04-28

2012年04月28日 - Have you Boobs? I don´t care..~

Godkväll! Har ni det fint? Jag mår fint!
Blev inte så mycket uppdatering igår tyvärr. Jag var hemma strax efter tre på natten.
Hade en trevlig dag med Josefin igår. Vi var först hos mig ett par timmar och gjorde 
oss i ordning för kvällen, lyssnade på musik och så.
Väntade på att Robin skulle bli klar med sitt och hämta oss, han tog tid på sig..
trodde bara att vi tjejer var världsbäst på att dröja med saker!
Haha, nej killar är lika goa dem! Det är ingen nyhet.~

Jag och Josefin var hos mig som sagt. Hade Kelly och Gucci här med (världens finaste Chihuahuor)
och det var inte så populärt för Celine.
Efter ett tag drog jag och Josefin ner till stan för att handla och hänga där så länge medan
vi väntade på Robin. Vi gick till Verona och tog oss varsin Coca cola.
(Som efter ett tag släppte min huvudvärk..) ^_^
Robin kom och hämtade oss tillslut, vi drog hem till honom för att han skulle
duscha och göra sig i ordning.
Fortsatte sedan hem till Lindha, där vi blev bjudna på middag.
Det blev tacos, satt fint för att jag var otrolig hungrig. Tacos är bland det godaste man kan
äta om man är riktigt hungrig. Härlig känsla!~
Senare på kvällen blev det lite spontan "festande".
Jag, Josefin och Robin drog till Puls.
Hade trevligt de första timmarna tills jag blev trött och ville bara hem.
Sjukt mycket folk var ute, alla knuffades när de gick förbi, även om man bara 
stod i baren och väntade på dricka.
Förstår inte varför tjejer ska stå mitt i gångarna och dansa och rycka i brösten när
det finns ett dansgolv där de kan hålla till och dansa. Inte mitt i gångarna där man går.
De gör bara så för uppmärksamhet. Men det är inget ovanligt bland vissa tjejer i Ronneby.
(Snälla chilla, ni får verkligen inte mer uppmärksamhet om ni står där och ska tjata
med era bröst, ni är bara i vägen).. Nog om det!
Robin var nykter för att han körde, de var gulliga och hörde hem mig några minuter
innan stängningen på Puls.
När jag kom hem så sminkade jag av mig och kröp sedan ner i sängen för att sova.

Vaknade runt tolv-tiden idag. Drog över till grannen Richard på en kopp morgonkaffe.
(Hade ingen mjölk hemma och jag måste ha en kopp kaffe/tea varje morgon) ^_^
Runt halv fyra-tiden drog jag över till Ange och Mikael, de bjöd mig på lunchHur gulligt?

Nu är jag hemma en runda, gosar med Celine och fixar med mitt Twitterkonto.
Är tydligen någon som försökt hacka sig in på det.
Förstår inte varför man ska göra det? Finns ju inget där man kan hämta?
Nåja, har bytt lösenord.
För er som har Twitter och vill följa mig: 

Nu ska jag dra över till Ange och Mikael igen. (Lillebror David är också där)
Ska spendera resten av kvällen med dem, för idag blev det tyvärr ingen
flyttstädning och barnpassning. Flyttstädningen blir i morgon istället.
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! 
Uppdaterar kanske senare!
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥