2012-04-27

2012年04月27日 - Godmorgon!~


Har varit vaken i ett par timmar nu. Suttit och betalat mina räkningar, kollat mailen och så.
Ska ringa lite samtal också!
Hur mår ni idag då?
Fredag idag och det betyder helg! Har ni några planer för helgen?
Själv ska jag umgås med fint folk ikväll, äta middag och så. På lördag ska jag hjälpa Lindha att flyttstäda.

Sitter just nu och njuter av lite bra musik. Ska göra lite pappersarbete med..
Blir mycket att stå i om man förlorar sin iPhone, mer än vad jag trodde.
Tur att jag har försäkring!
Förhoppningsvis blir det flytt snart med. Får se hur det bli med det. Håll tummarna!

Regnbåge som jag tog bild på igår kväll, efter ett tag så var det två regnbågar, men tyvärr tog jag aldrig kort på det. Vackert!~

Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

  1. Åh, jadå, jag ska fira min bror, gå på kalas och träffa min bästa vän i Upsala! 8D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul det låter! Hoppas att du får det roligt och en trevlig kväll! ^_^

      Radera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥