2012-04-12

2012年04月12日 - Godkväll!~

Kom hem för en timme sedan. Nu regnar det ute, trist.
Har varit med Lindha ett par timmar, jag mötte upp henne i stan.
Blev en glass för min del, i det fina vädret som var just då!

Började regna när jag gick hem. Så mitt hår var alldeles vågigt när jag kom hem ^_^
Fast struntar i regnet, kunde gå i regnet utan att tänka på att det regnade.
Gick och tänkte på en viss person och så hörde den av sig, så jag ringde upp. Awesome!

Ska klä på mig varma myskläder och gosa ner mig i sängen med Laptopen resten av kvällen.
Dricka en massa TEA! ;)
Chu~
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥