2012-03-08

2012年03月08日 - Thursday~

Godkväll!
Har haft en chill dag hemma hela dagen. Gått runt osminkad och i mysdressen! Nice~
Spelat MSA och kollat på lite klipp på Youtube..
Nu ska jag gotta mig med räkchips och ett glas rött framför ett par avsnitt av Love Hina.
I morgon åker jag bort över helgen! Ser fram emot att komma bort från denna staden
som nästan bara består av dåligt folk. De snackar skit, förstör relationer
(ingen får vara lycklig bara democh sedan finns det massa wannabe's 
som inte vågar vara sig själva och sköta sitt (De måste vara som alla andra och dra masker över sig).
Kräkas på dem! ;D
- Flytta aldrig till Ronneby! :D
Jao.. nu ska jag mysa med min babe!~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥