2012-03-18

2012年03月18日 - Sunday~

Eller godmiddag? Idag är det söndag och då kan man sova lite längre, tycker jag.
Fast man ska kanske inte sova fram till klockan fyra på eftermiddagen som jag har gjort nu?
Blev inget bloggande igår.
Jag var borta hos Ange och Mikael en runda.
Vi åt lite snacks, drack massa tea och kikade på en film som hette Chain Letter.
Vet inte om jag ska rekommendera er den eller inte, för att jag hängde inte riktigt med
och tyckte att den var lite skum. (kanske för att jag inte fokuserade så mycket på filmen?)
Efter ett tag så ville bror Daniel att jag och Zandra skulle komma till han i Karlshamn.
Jag åkte dit med Lindha, Jan-Ove och en till i stället för att Zandra kunde typ inte?
Daniel och Fii bjöd på tea och kaffe.
Vi satt och kollade på lite klipp på Youtube. Haha~. Vi hade riktigt kul.
Synd bara att vi inte kunde stanna så länge. Men det kommer flera tillfällen.




Haha ^_^ dessa är så roliga!
När jag kom hem så var klockan ganska mycket och jag gick till sängs.
Kunde inte sova, för huvudet bara dunkade.
Är förkyld och har halsont! Jag vill inte vara sjuk nu.
Det har jag verken tid eller lust med. 
Så idag ska jag bara bo i mina myskläder, kolla på film, spela, dricka tea 
och missbruka halstabletter!
Låter väl som en chill dag? Det är söndag och jag är en liten sjukling.
Gör mig frisk!
Follow Nanaki Kaw 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥