2012-03-20

2012年03月20日 - !~

Eller godmiddag! Jag själv tycker att det är middag nu för att jag har varit vaken några timmar.
Blev inte så mycket uppdaterande igår.
Jag sitter inte så mycket vid internet längre så jag tänker inte alltid på 
att jag faktiskt äger en blogg! Haha, skojar bara! 
Men jag kan ju inte tänka på bloggen när jag inte sitter vid en dator. Eller hur?
Igår blev det en heldag med Ange och Mikael.
Vi var och hämtade en bil till dem. Sedan var vi en runda hemma hos min pappa.
Fikade med kaffe och kaka. Trevligt!~

När vi kom hem till Ronneby igen så fixade vi middag. Det blev kyckling med currysås och ris.
Vi kollade på film också.
Kollade på One missed Call 2 och One missed Call 3.
Har sätt dem innan, men tyckte att Mikael och Ange skulle se dem också.
Om man ska umgås med mig så får man stå ut med att kolla på Asiatiska filmer. ^_^
Tycker att ni också borde kolla på dessa filmerna, för att de är faktiskt bra.
Det är skräckfilmer. Trean tycker jag är bäst, den har ett bra budskap.
Nämligen om mobbning. Så de ska ni definitivt kolla på! =)
Mys med film och djuren, One missed call 2 på Tv:n.
Jag och kisen Basse!
Jag fick en puss av Basse. :3 (Jag bjuder på bilden, tycker att den var knasig och söt!)
Jag och Gucci
Fick hem ett paket från Hong Kong igår också. :D
Follow Nanaki Kaw 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥