2012-03-26

Jag älskar er!~

Jag blir alltid så glad när jag får fina mail och kommentarer av bloggläsare och när ni 
för vidare min blogg och tipsar andra om den!
Ni är så himla gulliga.
Sånt här lyser upp mina dagar, jag bjuder på mig själv med min färgglada blogg 
och jag tycker att det är så kul att se och höra att ni tycker om den. 
Hade för ett tag sedan tänkt lägga ner mitt bloggande helt nu efter 4 års bloggande..
men nu när jag har sett hur min blogg och dess statistik och läsare har ökats så 
vill jag fortsätta för att jag vet att det finns många som tycker om den.
Tack så mycket ännu en gång!

Tycker att det är kul att jag har fått fler följare på Twitter på mindre än en månad.
Hade bara 9 nyligen och nu är ni 28! ^_^

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥