2012-03-05

2012年03月05日 - *suck*~

Precis hemkommen, har sprungit lite fram och tillbaka idag. Segt.
Har värsta huvudvärken, vet inte riktigt varför men det är jobbigt..
denna dagen är snart över. Den har inte gått åt till så mycket mer än städning och packning.
Men nu är iallafall allt på sin plats! Skönt.
Vad jag ska hitta på resten utav dagen vet jag inte riktigt, men det blir en hemmakväll
iallafall, orkar inte med att det alltid är jag som ska behöva förflytta mig om man ska umgås.
Har sällan folk hos mig. Dessutom vill jag bara ta det lugnt ikväll, för jag har huvudvärk bland annat.
Gnäll gnäll! ;)
Fast ingen fara, jag är sällan sjuk så det gör inget att jag har huvudvärk nu och är eventuellt
på väg att bli sjuk.. (?)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥