2012-03-03

Partey!!~

Linns 18-årsfest blev lyckad. Hade mycket roligt.
Alla var riktigt taggade. Jag, Emelie, Sebastian och Pontus hade riktigt roligt med min mobil.
Fick en massa nasty "sexsms" ifrån en kille man inte snackat med på flera år.
Han var så seriös i allt han skrev och trodde verkligen på att jag och Emelie skulle lebba osv...
Haha, asså fy vilka sjuka människor det finns. Vissa borde skämmas ;)
Blev utgång till Puls, var där en stund tills jag började må illa och behövde ta luft.
Var i min systers gamla lägenhet som några andra av mina vänner bor i just nu som hade en
förfest. Träffade trevligt folk där uppe. Hade kul tills batterierna i tangentbordet tog 
slut så att man inte kunde byta musik. Sen blev det utgång igen, Puls.
Behövde inte betala inträde denna gången för att jag hade redan varit inne en gång innan.
Fast Michael som jag träffade på förfesten fick stå för min garderobsavgift, så snällt! =)
Hängde på Puls en stund innan man drog.

Så vill tacka alla som var med och gjorde min kväll och natt awesome! :D 
Jag och Zandra :)
Sebastian och Jag:)
Kvällens Facelook! ^_^
Mint-tea på morgonen dagen efter är ingen hit! Usch, man mådde som man förtjänade. O.o
Hade typ inget annat tea hemma för att de ligger hemma hos Zandra.
Längtar efter en kopp vaniljtea nu till kvällen! Yummi~

Min middag, nudlar med räkchips och ett glas rött!
Och ja, jag vet att man ska ha vitt vin till fiskrätter, men hade bara rödvin hemma. Tssss! ;)

Nu blir det chill med film och spel resten av lördagskvällen, utgång idag igen blir det inte.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥