2012-03-17

My Friday~

Blev inget bloggande igår för att jag hade fullt upp hela dagen.
Hann knappt sitta vid datorn mer än en liten stund på morgonen och kolla mina mail.
Jag umgicks med Ewa hela dagen igår, nästan.
Var en stund uppe hos Lindha medan jag väntade på att jag skulle dra ner mot stan för att möta Ewa. =)
Vi gick lite på stan, var och handlade, sen gick vi hem för att lämna varorna.
Drog till Romanzia och delade på en Pizza.
Hade riktigt roligt och satt där tills de stängde vid nio. Efter vi hade varit på Pizzerian så
drog vi ner till PC pubben. Hade riktigt roligt, och jag kunde inte sluta skratta.
Träffade en massa trevliga människor.
Tycker att det är kul, speciellt när folk kommer fram till mig och hälsar på mig.
Känns kul att vara igenkänd på stan och det bara kommer fram positiva personer. Blir så glad.
Hela dagen var lyckad.
Är inte bakis något, har bara ont i halsen och stukat handleden.
Det hände inatt när jag var utanför Puls, Josefin blev glad av att se mig och bara sprang
och hoppade upp i min famn så att vi trillade omkull. Sen kom Johan och brottade ner oss när
vi tänkte resa oss upp. Haha. Galna människor är när de är berusade! =)
Jag minns allt ifrån kvällen/natten så jag var inte så berusad.
Sov hemma hos Ewa.
Kändes lite mysko att vara där när inte han var där.
Hans doft, våra minnen, stället och hans kvarlämnade saker. Saknar så mycket att det gör ont!
Men allt löser sig till slut! Vi ses snart igen! =)

Åh jag är så glad och lycklig nu så att jag inte kan förklara med ord!
Ingen ska ta lyckan ifrån mig. För att ingen kommer till att lyckas.
De får sitta och skämmas, tänka på att förändra sina egna liv istället för att lägga sig i andras.
Synd att samhället och människan är så grym idag.
Man borde liksom stå på sina egna ben och sköta sig själv och glädjas för andras skull. 
Inte tvärt om!

Nej, nu ska jag dricka tea och glutta i ett "nytt" nummer av Egg. (Augusti 2011, 年2011月08)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥