2012-03-02

(27/2-2/3)♥ Update!~

Tänkte uppdatera lite om vad jag har hittat på de dagarna då jag har varit dålig
på att uppdatera bloggen.
Har som sagt varit hos Zandra mycket.
Faktiskt sedan i Måndagskväll!
Har bara varit hemma lite då och då hos Celine och hämtat lite saker och kläder.
I Måndagskväll när jag kom till Zandra så hade vi en liten spelkväll.
Jag spelade Final Fantasy 8 och Zandra spelade World of Warcraft. ^_^
Gottade mig med lite nudlar(ラーメン) också ^_^ Yummi~

I Tisdags åkte jag och Zandra till stan för att handla.
Köpte med oss hårfärg hem. Så vi färgade håret direkt när vi kom hem.
(Kommer upp bild på resultatet snart!)
Köpte ett nytt gamecard med!
Så nu kan jag spela igen. Har spelat en hel del faktiskt. Det är kuwl! :3
Har hunnit levla 20 levlar sedan tisdags. (I'm a nerd!) ^_^

Köpte och gjorde räkchips i Tisdags också. Yummi~
Min nya lass, så gott att man kan äta det som godis.
Dessutom roliga att göra, tycker jag. Jag filmade lite när jag tillagade(gjorde) räkchipsen. ^_^

I Onsdags var jag på möte klockan tio. Det gick bra och det känns riktigt skönt nu efteråt.
Spelade WoW nästan hela dagen så hände inte något mer speciellt. =)

I Torsdags (igår) drog jag och Zandra till Systemet och efter det en runda hem
till våran andra syster Lindha en runda. Trevligt.
Blir det fest eller? ;)
Jaa, Fredag = Fest!
Ska bli kul. Var ett tag sedan nu, någon månad sedan.
Gillar Zandras plånbok, den matchar ölen hon köpte! ^_^

Ja det är väl allt man har hittat på och så dessa dagarna.
Händer inte så mycket när man är ledig och inte har något inbokat och så.

Nu ska jag spela lite till, sen blir det film en stund.
Möte klockan nio!
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥