2012-03-15

2012年03月15日 - !~

Hoppas att ni har sovit gott. Det har jag gjort, sov riktigt djupt för att jag märkte inte ens
när Zandra gick till jobbet. Vaknade utav att Pippi (Zandras katt) kom och satte sig på mig
med sin tjocka rumpa ^_^ Haha~
Hon är för rolig den katten, lika rolig som Celine, bara jävlas för att man ska stiga upp
och ge dem frukost. Sjukt sött!
Pippi~
Som ni kanske har märkt så blev det ingen uppdatering igår.
Jag hade inte tid. Hade fullt upp hela dagen.
Träffade Lindha och Emma på stan, vi gick runt lite på stan sen drog vi hem till Lindha.
Drack kaffe och snackade "skit". Jag försökte få tag på "E", ringde henne nästan hela dagen,
men fick tag på henne tillslut. Hennes mobil hade dött.
Ange var också uppe hos Lindha. Jag och Ange drog upp till Vaggeryd för att hämta min bror
Mikael, han hade hemlängtan. Haha ^_^
Var hemma i Ronneby igen tolv på natten och gick direkt och la mig.
Helt slut i kroppen.

Nu är det Torsdag, tycker att dagarna går för fort. Hinner knappt med.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Men antar att det första jag ska göra är att äta något, har inte ätit frukost ännu.
Chu~
Follow Nanaki Kaw 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥