2012-03-27

2012年03月27日 - Tuesday~

Godkväll! Hoppas att ni har haft en bra dag.
Det har jag haft. Varit iväg hela dagen. På landet, hemma hos Papi.
Där det är lugnt och stilla.
Skönt att komma bort ifrån stan lite som är full av skitsnack.
Inte kul att bo i en liten stad som denna, jag passar inte in här. För att jag är mer en person som
passar in i storstäder. Passar till min livsstil och personlighet. Jag är mer en framgångsrik person
som vet vad jag vill och gör. Jag kommer till att gå långt.
(och jag vet att många stör sig på det men det är tyvärr inget jag kan hjälpa).
Jag är ingen liten småstads-fjant som springer runt och snackar skit, 
vänder kappan efter viden och vänder samhället upp och ner.
Tycker att man ska ta sig i kragen och skärpa till sig.
Jag har haft en hård uppväxt som ledde till en stäng uppväxt där jag fick lära mig.
Visst, då var det en plåga för mig. Men idag är jag tacksam för att de har hjälpt mig att växa,
och ta tag i uppgifter, att använda mig av min intelligens. 
Jag är bra, jag är unik och jag älskar mig själv.
Nåja, nog om snack om min lilla smula av egoism eller självkänsla.
Nu ska lilla jag ta mig en mig-själv-kväll, ta ett bad, ansiktsmask och hårinpackning.
Har ansträngt mig mycket idag så detta förtjänar jag.
En del planering och saker står på min "To do-list" så behöver koppla av innan jag kör igång med
allt arbete och "skitgöra".
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥