2012-03-22

Årets första glass!

Godkväll! Hoppas att ni har haft en bra dag.
Det har jag haft. Var hos sköterskan idag och gjorde urinprov. 
Hade urinvägsinfektion som jag visste!
Har nu hämtat ut penicillin mot det och hoppas nu på att jag är frisk om 5 dagar
då behandlingen ska vara klar. Annars blir det återbesök hos sköterskan..
Får hoppas på det bästa =)
Idag åt jag årets första glass! Yummi~

Umgicks en stund med Lindha nu ikväll.
Åt pizza, med massa vitlök!~
Nu ska jag bara chilla resten av kvällen och försöka bli frisk!
Chu~
Follow Nanaki Kaw 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥