2012-03-13

2012年03月13日 - !~

Hoppas att ni har sovit gott! Det har jag gjort denna natten.
Vaknade till lite när Zandra skulle dra till jobbet men somnade en stund till och vaknade
igen runt halv elva när Ange ringde. Hon frågade mig om jag ville hänga med henne och lämna Ronja.
Det hade jag velat med kan tyvärr inte. Jag ska på möte klockan ett.
Efter det ska jag inom Försäkringskassan och sedan handla lite.

Nu ska jag gotta mig med min Cappuccino och kika runt lite på internet och kolla mina mail,
sen blir det till att göra sig i ordning och dra iväg på mötet! =)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥