2012-03-06

Hemma igen!~ ♥

Nu är jag hemma igen. Har haft en helkväll med Ange och min bror.
Jag hjälpte Ange att bleka hennes hår, sen har vi rökt vattenpipa med jordgubbssmak! ^_^
Haha, vi hade sjukt roligt. Drog roliga skämt och skrattade hela tiden.
Ange är så klumpig och gjort massa klumpiga saker så att jag har fått mig ett gott skratt hela kvällen! :D
Vi tog en roadtrip mot Karlshamn, Mikael skulle köpa en dator.
Hade kul i bilen tills Gucci kissade på sätet och på min mobil :/

När vi kom hem igen satte vi oss och kollade på film och drack vaniljtea!
Filmen vi såg hette The Woman in Black.(2012)
Tyckte att filmen var hemsk och komplicerad så vet ej om jag ska rekommendera 
den eller inte.^_^

Nu sitter jag med Celine i knät och chattar med Angie. Klockan är snart två och det är så
mycket tankar som flyger runt i mitt huvud som inte låter mig vara.
Funderar på att vara vaken hela natten? Kika film och spela, vågar inte gå och lägga mig
för att då lär jag säkert försova mig och missa tandläkartiden i morgon :/
Nåja, göra sig i ordning och krypa ner för kolla på LveHina!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥