2012-03-10

2012年03月10日 - !~

Blev tyvärr inte så att jag drog iväg över helgen, när vi var framme så var vi tvungna
att åka hela vägen hem igen, på grund av olika saker.. tänker inte riktigt gå in på det i detalj.
Tycker att det var riktigt synd för att jag ville och behövde komma bort lite.
Men känns som om alltid är det något som händer och sabbar allt..
Vi drog hem till Ronneby igen igår som sagt, åkte hem till Lindha och var där några timmar.
Sedan tog jag bussen hem. Stötte på en dryg tjej, vet inte om hon var nykter eller om
hon hade tagit något annat för hon var så speedad och typ pratade med sig själv
och typ lossades som om hon var min kompis när hon inte ens känner mig.
Det visade sig att hon är min granne tillslut, så det jag tänkte var:
"shit, ta mig här ifrån, vill inte bo kvar här."
Men jag har satt upp mig på lägenhetsbyte. Men antar att man får ligga i lite och tjata.
För jag har ju fått nya grannar som stör en hel del, som överdriver när de har sex sen
är det någon som spelar hög musik så jag vill bara överrösta dem med min musik!
Inte nog med det, granntanten som vill ha ut mig är inte bättre själv.
De festade igår, satt och gapade, skrek och skrattade. Jag ville sova. Klockan var två på natten.
Finns inget värre än folk som klagar på andra när de inte är bättre själva! Grr!!
Sen hade man fått hem en sjukt dyr faktura av Telenor, så jag vart inte glad igår kväll.
De har i alla fall lovat mig att fixa det nu, så att jag får tillbaka mina fria sms, 
jag tänker inte betala för dem för det har jag inte gjort innan, plus att de skulle ge mig fri surf. 
Har fortfarande inte fått något sms och börjar bli lite otålig!

Nåja, bilresan upp var trevlig. Massa gamla och goa låtar på högsta volym!~

Btw, Grattis till Ferdi som fyller 25 år idag! =) 


Nej nu ska jag ta något att äta, en kopp tea på det.
Sedan traska ut en runda och hämta ut ett paket!~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥