2012-03-12

Stjärnhimlen ikväll!~ 2012年03月12日

Var ute och kollade på stjärnhimlen ikväll och tog lite kort.
Det är tre olika planeter man kan se ikväll mellan klockan 18:30 - 21.
Planeterna är Venus och Jupiter, sedan syns planeten Mars i öster!~
Förlåt för dålig bild-kvalité

Venus och Jupiter
Mars
Mars
Närmare bild på planeten Mars!~
Jag har alltid tyckt att stjärnhimlen och rymden är intressant.
Min syster Zandra kan mycket om detta och jag tycker att det är roligt att lyssna på
henne när hon berättar om sina kunskaper om det.
Kanske skulle jag plugga och bli något inom detta? ^_^

Ni kan läsa mer om denna kvälls stjärnhimmel Här om ni är intresserade av att veta mer!
Klicka gärna runt på sidan för det är intressant läsning! 
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥