2012-03-13

2012年03月13日 - Wednesday~

Godkväll! Hoppas att ni har haft en trevlig och en bra dag och njutit av det sköna vårvädret!
Själv så mår jag toppen, jag är riktigt glad idag!!
~Känns som om allt vänder nu. 
Vädret som vi har gör dagarna enklare och positivare!
Jag slipper nu dra på mig mitt fakeleende eller mitt ledsna.
Kan ha mitt riktiga glada leende nu istället, allt känns mycket bättre nu. Det går bra nu
Bara till att hålla sig borta ifrån det negativa och energitagarna.
Det är redan bevisat hur omogna och falska människor kan vara.
Människor som inte klarar av att se andra lyckliga och måste sabba allt kan lära
sig att vara glad för andras skull istället! Det är mycket bättre, och det skapar inga problem!
~
Efter jag hade varit på mötet och Försäkringskassan drog jag hem en runda till syster Lindha.
På vägen dit träffade jag på "E", det var så roligt att träffa på henne! Fick en liten trevlig pratstund.
Lindha och jag åkte till Vårdcentralen med Leila.
Vi gottade oss med en kopp kaffe i det fina vädret på Lindhas balkong också! 
Jag och Leila. Gooos!~
Nu ska jag chilla framför datorn med tea och choklad!
Chu

Follow Nanaki Kaw 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥