2012-03-08

Tidsfördriv..

Namn: Emma Frida Johanna (Nanaki) Kawekelikonu
Ålder: 20
Längd: 1.55
Sko-storlek: 36
Född: Sverige
Bor: Ronneby, Blekinge
Gör just nu: Bloggar?..

Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, generös, rolig
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Otålig, tänker för lite på mej själv, 
dåligt självförtroende.
Vad är du rädd för: Eld, mörker och onda människor
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är mig själv!
Det roligaste jobbet du haft/har: Inte jobbat så mycket, men servering och lokalvård.
Har du körkort och egen bil: Nej, inte ännu..
När tog du ditt körkort: Om något år hoppas jag!
När grät du senast: Igår..
När skrattade du senast: Idag
Vem åkte du bil med sist: Ange
Vem åt du mat med sist: Celine?
Vem sov du hos sist: "G"
Vem sov hos dig sist: "G"
Vad var du rädd för när du var liten: Minns inte?
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Polis.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 1-2 ggr?
Värsta smärtan du råkat ut för: Njurvägsinfektion :/
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min familj och mina närmsta vänner.
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Idioter gör mig arg.
Har du någonsin sportat: Ja.
Någon du ser upp till: Tsubasa Masuwaka 
Vad finns alltid i din handväska: Lite blandade små saker! Hah. ^_^
Har du varit utomlands någon gång: Yes.
Vilken plats var finast: Italien och Schweiz så länge, men ska resa mera! :D
Största stad/städer du varit i: Bern?

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej!
Rökt: Ja
Snusat: Testat, men fy f*n!
Druckit: Yes.
Har du piercing eller tatuering: Piercing i naveln, läppen, näsan och 5 i öronen. 3 tatueringar!
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Inget speciellt utseende. 
Han ska bara vara mogen, rolig, snäll, acceptera mig för den jag är och det jag gör.
Finaste komplimang du fått: Hmm.. det är många som är fina.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja :(
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja..
Har du någonsin fejkat en orgasm: Haha, en gång faktiskt..
Hur många sex-partners har du haft: 12 st.
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad.
Hamburgare eller pizza: Hamburgare.
Kött eller fisk: Fisk.
Hund eller katt: Katt.
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet.
McDonalds eller MAX: McDonalds.
Vin eller Öl: Vin!!
Charter- eller skidsemester: Charter.
Sverige eller Utlandet: Utlandet ofc!
Sport eller nyheter: Nyheter.
Hockey eller fotboll: Hockey.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll :s
Sommar eller vinter: Sommar!!
Vår eller höst: Vår.
Flyg eller tåg: Har aldrig flygit, så jag säger tåg!
Bil eller buss: Bil.

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥