2012-03-26

2012年03月26日 - Monday~

Godkväll!
Hoppas att ni har haft en bra helg och en bra start på denna nya veckan.
Jag är fortfarande sjuk och därför har jag varit dålig på att uppdatera bloggen.
Är sjuk, men det hindrar inte mig att hänga med på roliga saker.
Så igår åkte jag med mina syskon och några vänner till Galtsjön för att grilla.
Vi hade det riktigt roligt och fint väder.
Det negativa är att det är lite kalla vindar, men snart är sommaren här på riktigt!
Som ingen säkert missade så var det Våffeldagen igår, men det blev inga våfflor för mig.
Men jag gnäller inte för det, för jag kan äta Våfflor när jag vill! om nom nom!~

Idag har jag bara varit hemma, spenderat den mesta tiden med myskläder i sängen.
Behöver vila upp mig. I morgon är det sista dagen för behandlingen av UVI, så hoppas
på att den inte stannar kvar!

Har precis tagit mig en kopp tea och ska forsätta kvällen vid datorn med spel, film
och massa mys med världens finaste katt Celine!
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥