2012-03-31

Gomennasai!~

Föråt för att det inte blev någon uppdatering igår.
Jag hade inte tid, var på möte på morgonen som tog cirka tre timmar.
Efter det umgicks jag med Lindha en stund och åt lunch med henne.
Drog hem för att byta om. -Blev lite spontan festande.

Hade roligt hela kvällen, träffade på massa vänner som jag inte har träffat på ett tag.
Träffade även på några gamla arbetskamrater och min gamla Chef.
Det var riktigt kul att se att det var lite annat folk ute för en gångs skull.
Var bara några få ute av dem dryga som brukar vara ute.. blä på dem.~
Hotshot!~ Den var god ^_^ fast Emma försökte intala mig att den inte var det.
Jag igår på förmiddagen. Tog tyvärr ingen bild efter jag hade fixat mig iför kvällens festligheter.
Idag är det Lördag.
Är inte bakis idag men jag är riktigt genomförkyld så vet inte ifall jag ska göra något
speciellt idag, men vi får se!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥