2012-03-08

The Sims 3; I Rampljuset~

The Sims 3 - I Rampljuset släpptes för någon dag sedan.
Jag går runt och suktar efter att vilja ha det!
Har faktiskt kommit efter, jag som nästan alltid hängt på låset till butiken samma dag som
spelen släpps!
Har några spel att köpa nu eftersom jag har kommit efter.
Bland annat:
 
Vill ha dem nu!
Behöver en ny dator också! ;) Det är så mycket jag vill ha just nu.
Men får införskaffa mig en sak i taget så blir jag nöjd sen! ^_^


Ni som spelar The Sims, glöm inte att lägga till mig som vän på The Sims 3 Community!~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥