2012-03-20

2012年03月20日 - Tuesday~

Godkväll!
Hoppas att ni har haft en bra dag.
Själv så har jag haft en lugn dag. Är fortfarande förkyld och det känns som om jag
blir värre, har även åkt på Urinvägsinfektion igen. :/
Det gör så ont. 
Ibland önskar jag att jag bodde i ett varmare land. Sverige är inget bra land för mig. För kallt.
Så fort jag får chansen så tänker jag flytta från detta kyliga landet. 
Jag hör med till de tropiska länderna.
Nåja, befinner mig hemma hos Zandra nu. Vi tog en spontan spelkväll. ^_^
Follow Nanaki Kaw 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥