2012-03-04

2012年03月04日 - Sunday~

Hoppas att ni har sovit gott! Det har jag gjort, fast sov kanske lite för länge idag för
att klockan är snart två. Men det är söndag och då är det okej att sova lite längre när
man är ledig. =)

Åh, fick ett urgulligt sms innan, fast man önskar att det sms:et kom ifrån en annan sötnos.
Fast det är inget man kan göra åt, man får acceptera att det finns andra killar som
är intresserade av en, men ändå jagar jag samma. Jag är kär och kan inte hjälpa det. =)
Har gjort/sagt allt jag vill, men nu är det upp till honom. Händer inget så är det bara att ge upp..
Idag vet jag inte vad man ska hitta på riktigt, Lotta ringde innan och skulle kolla om man ville
gå på bio någon dag i denna eller nästa vecka. Fast verkar inte gå någon bra just nu ^_^
Menmen.. ska dricka upp mitt tea nu och sedan spela en runda innan man ska dra hem.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥