2012-03-11

11 march - A day to Remember ♥


Idag, den 11 mars, är det exakt ett år sedan flodvågorna, jordbävningen 
och Fukushima olyckan hände. Sammanfattat, katastrofen i Japan.

Otroligt många människor miste sitt liv, och folk som inte gjorde det miste 
kanske en familjemedlem, vän eller arbetskamrat. 
För mig är detta ofattbart eftersom att det inte kan bli så stora jordbävningar här i Sverige

Så jag tycker att ni ska ge bort en tanke till alla drabbade i Japan idag!
Jag gjorde det då och jag gör det också idag
Pray for Japan~ 
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥