2012-03-29

2012年03月29日 - Thursday!~

Godkväll!
Kom precis hem. Har varit hos Lindha i stan nu ikväll. Vi kollade på Big Brother.
Idag har jag inte gjort så mycket.
Har bara varit på ett möte som jag nämnde tidigare idag.
Sen efter det umgicks jag med Zandra tjugo minuter innan hon skulle dra iväg till jobbet.
Nu är jag i alla fall hemma.. och kan säga det att dagen började bra och har varit bra tills
nu när jag gick hem.. bara brast ut i gråt. Liten lipsill jag är.
Over and out!
Skulle egentligen ha dragit över till Zandra ikväll, men jag skippar det ikväll,
för att jag är ledsen och kan tyvärr inte sprida någon positiv energi ikväll.
Förlåt Zandra.
Nu ska jag krypa ner och kolla på anime. Det får nog bli "Lovely Complex" - passar nog bra..
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥