2012-03-08

2012年03月08日 - Hi~

Blev ingen uppdatering igår för att jag hade fullt upp hela dagen.
Vaknade upp i min brors soffa.
Ange och Mirlinda kom med en massa gott!
Åt Thaimat till frukost. Hur gott? ^_^
Blev en bit daimtårta och kaffe efter det.
Sen blev det till att packa mina saker, ta Celine och dra hemåt.
Vackra katter! 
När jag kom hem så blev det lite städning, tog en dusch och gjorde mig i ordning.
Senare på kvällen kom "R" och umgicks med mig.
Vi kollade på film och snackade lite.
Vi såg Shutter(2004) och Friday the 13th - Welcome to Crystal lake(2009)
Båda filmerna är bra och sevärda tycker jag! =)


Jag igår kväll.. ignorera att det ser ut som om jag har värsta big boobsen! xD
Sorry för dålig bildkvalité, men jag är söt ändå! ^_^

Idag är det Torsdag och jag funderar på vad man skulle kunna hitta på.
För övrigt så börjar jag bli otålig i väntan på att mina awesome saker ska 
komma hem på posten! Vill ha nu!~

Yes.. nu orkar jag inte skriva mer.. ska fixa lite middag.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥